The Purple Sky

"Yesterday is but today's memory, tomorrow is today's dream" - Khalil Gibran


wah. lamanya tak berblog. seriously, takde libido. skrg ni pun kebetulan ke cc sbb temankan my sis buat online application to various colleges, so i thought - what the heck. update je lah.

last saturday, i received my spa conformation letter. wah. berdebar2 bila tgk sampul putih besar kat postbox - it definitely couldn't be anything else. menakutkan ok. apa yg terlintas kat kepala aku time tu adalah - AKU TAKNAK KEJE...HUHUHUU... boleh tak nak duduk kat rumah mcm ni je smp bile2..? waaaaaa..... kalau time initially start cuti aritu aku mmg bersmgt nak start keje. time tu kalau suruh aku start keje right away tanpa cuti langsung pun aku tak kisah. okla, maybe bukan right awayla. tp i wouldn't mind cuti yg pendekla. tp lama kelamaan duduk kat rumah.. makin gembira - bangun lambat, gembira takde stress, gembira doing anything i want.. i'm beginning to feel..err..heavenly. tambah pulak..ilmu di dada semua dah degenerate bersama sel2 otak yg lain.. lagi laaaa... bertambah2 rasa takmau gi keja.. takmau..takmau.. taaaaak maaaaaau...................


boleh tak?