The Purple Sky

"Yesterday is but today's memory, tomorrow is today's dream" - Khalil Gibran

bgn pg td, perut dah menyanyi2..
hari ni takde kelas pagi, maka duduk umah dan berhibernasi je la plan aku hari ni. niat dihati sbnrnye nak puasa..tp memandangkan aku dah terlajak tak bgn sahur sblm subuh td, isyk..mcm tak berani la pulak nak puasa, dgn perut aku yg cop gastrik nih.

masuk je dapur, tgk atas almari..air mata aku dah nak berlinang...
ape pun takde utk dimakan, huhuhu.
roti dah habis.
telur pun takde.
biskut dalam tin dah lemau.
kek yg ader kat atas meja makan tu pulak dah ader tumbuhan berspora kat atas dier.
milo pun tggl sisa2 serbuk je.
yg ader cume maggi. beras. (takkan nak makan nasik pepagi buta nih?). dan energy bar (tah sape punye). sayu rasa hati. nak keluar pegi beli makanan, malas la pulak. maka,, energy bar pun boleh la..nanti aku ganti balikla kat tuan dier..darurat nih.

sedihnyaaa..rasa hati..kalau umi tahu anak dier kat sini idup macam ni, mesti dier sedih jugak..huhu..

3 comments:

biasalah tu, tapi megi kan best..heheh

itulah..tanpa maggi, siapalah saya..

Oh terkenang semasa dulu2.