The Purple Sky

"Yesterday is but today's memory, tomorrow is today's dream" - Khalil Gibran

I’m not an impromptu buyer. I think before I buy. If I want something, I’ll check it out first. Try it on once or twice, then I’ll go home. Kalau malam tu tak lena tidur, makan tak kenyang mandi tak basah.., then the thing is definitely worth buying. And I usually won’t decide until I’ve seen all the items sold in the other shops first. Aku akan duduk, list down semua brg seangkatan yg menarik perhatian aku, compare prices, compare tahap kemenyesalan kalau aku tak beli barang2 tu, then... baru aku akan beli.

Sbb tu aku suke shopping sengsorg. Actually it is more like, takda org yg boleh tahan shopping dgn aku. (haha..kecuali sorg dua member..tu mainly sbb kitorg kongsi principle shopping yg sama)

But this time its different. Aku nak cepat dan aku mmg perlukan kasut baru. So nampak je satu yg berkenan, aku terus ambik. Malas nak pikir byk.

Its tumit-friendly, for prolonged standing. Tapak getah, anti slippery. Tak macam kasut lama aku yg dah banyak kali malukan aku depan org ramai. Siap ader butterfly and flowers kat bahagian tapak dier. Very girlish ok. Sayang lak rasenye nak berjalan byk2..Takut nanti lama2 butterfly tu haus..hehe.. Dan jugak, sgt comfy. Aku raser takat nak lari2 pakai kasut nih takde hal punye.

ni lah kasut plg girlish yg penah aku beli seumur idup aku, heh..

This one is one size bigger than my actual size. Size kaki aku yg comel ni, spt biasa mmg susah nak dapat (size 4 @5) so tak kisah la. At least I’ll have my share of being Cinderella kot2 kasut aku tertinggal time berjalan/berlari nanti. Harap2 la ada prince charming yg nak kutipkan kasut aku nih, hehehe..

Hopefully kasut nih tahan lama.

Ohhh..I so love my new shoe!

5 comments:

Cantik kasut tu..memang girlish pun. Laa..Sharifah ni petite ke orgnye..akak ni size2 mat salehlah..kalau beli kasut mesti mintak saiz yg paling besar dalam stok! And my shoes are mostly black..with flat heels..yelah..dah tinggi nak heels apa lagi.

bestlah kalau jd pengguna bijak camtu. Sya ikut instinct je, kekadang dah beli nyesal..boring je

keciknya kaki.....
n girlish nya kasut...hehehehe

familial! my momnye kaki lagu laa kecik!

kaki comel, tuan dier pun comel gak!! =P

Kak hliza: hah..yeke..all the while from gamba2 sy igtkan akak yg petite.. =P

kak amirah: hehehe..